Tuesday, December 15, 2009

BULETIN JPAM DAERAH KOTA SETAR





ALOR SETAR – 13hb. Disember Pengarah Pertahanan Awam Negeri Kedah,
Mejar (PA) Mohtar bin Samat memberi taklimat kepada 84 perseta yang terlibat didalam pertandingan kecekapan yang akan diadakan di Terengganu pada 13hb hingga 18hb. Disember 2009 sempena sambutan hari pertahanan awam Malaysia peringkat kebangsaan.Antara aktiviti pertandingan yang di jalankan pada hari tersebut adalah Jalan Lasak,Menyelamat Tempat Tinggi,Melawan Kebakaran, Kawad Kaki dan Petolongan Cemas.

Dalam ucapan Pengarah JPAM Kedah, Mejar (PA) Mohtar Samat berkata, “memohon semua sentiasa berdisiplin dan menjaga imej JPAM Negeri Kedah dari kacamata JPAM Negeri-negeri yang lain dan kerja sama antara anggota yang terlibat, jangan ada di kalangan anggota yang bersikap berpuak-puak sesama anggota dan beliau juga berbangga dengan komitmen yang ditunjukkan oleh anggota-angota didalam latihan yang di jalankan selama ini.

JPAM Negeri Kedah perlu komited dengan pertandingan yang akan diadakan dan berjaya membawa pulang kejayaan ,secara tidak langsung ia akan meningkatkan lagi nama baik JPAM Negeri Kedah,”katanya.

No comments:

Post a Comment